Pinseløp på Kongsberg

Vi var en gjeng fra o-treningene for barn som dro til Pinseløpene på Kongsberg i år. Det var sosialt med felles overnatting på statsskog-hytte (og noen i telt), mye aktivitet, gøy og nydelig... READ MORE

O-løp anno 1932

Ved en opprydding fant jeg en avis, Inlandsposten, fra 1932 som beskriver et o-løp på Brandval. Kanskje et av de første i Glåmdals-området? Her er artikkelen, både som bilde og tekst. READ MORE